로스 엔젤레스 기반의 스트리트웨어 브랜드 안티 소셜 소셜 클럽이 지역의 비영리 기구 보이스 앤 걸스 클럽 오브 메트로 로스 엔젤레스와 다시 한 번 손을 잡고 청소년들의 정신 건강의 중요성을 일깨우기 위한 캡슐 컬렉션을 출시한다.
코로나19 팬데믹이 젊은 층의 정신 건강에 끼치는 영향을 조명하며 이들의 사회적인, 정신적인 회복을 위한 장기적인 해결책을 모색하는 것이 이번 컬렉션의 목표. 컬렉션에는 안티 소셜 소셜 클럽과 보이스 앤 걸스 클럽 오브 메트로 로스 엔젤레스의 로고가 함께 새겨진 티셔츠, 모자, 후디, 농구공, 랜야드 등이 포함됐다. 전체 컬렉션 아이템은 상단 갤러리에서 확인할 수 있다.
안티 소셜 소셜 클럽 x 보이스 앤 걸스 클럽 오브 메트로 로스 엔젤레스 컬렉션은 한국 시간 5월 30일 오전 12시(0시) 브랜드 웹사이트를 통해 출시된다. 컬렉션 수익금은 전부 청소년 및 그 가족들을 위한 무료 서비스에 사용된다.
Los Angeles-based streetwear brand Anti-Social Club will once again join hands with local nonprofit Voice and Girls Club of Metro Los Angeles to launch a capsule collection to awaken the importance of mental health for teenagers.
The collection's goal is to highlight the impact of the Covid-19 pandemic on the mental health of young people and seek long-term solutions for their social and mental recovery. The collection included T-shirts, hats, hoodies, basketball and lanyards with the logo of the Anti-Social Club and the Voice and Girls Club of Metro Los Angeles. Full collection items can be found in the upper gallery.
The anti-social club x Voice and Girls Club of Metro Los Angeles collection will be released on the brand website at 12 a.m. (0 a.m. Korean time) on May 30. All proceeds from the collection go to free services for teenagers and their families.
출처 하입비스트